Bij onze vereniging worden de tennislessen verzorgd door Martin Vloemans. Hij geeft training op donderdagmiddag en zaterdagochtend. In overleg kunnen eventuele andere dagen worden afgesproken. Voor het nemen van tennislessen dient men uiteraard lid te zijn van de tennisvereniging. Mocht er interesse zijn in het afnemen van tennislessen, dan dit graag kenbaar maken per mail secretariaat@tc-rally.nl.Het secretariaat zal dan contact opnemen met de tennisleraar.

Meer info te vinden op de site: https://www.mvopleiding.nl

Even kennismaken…

Ik ben Martin Vloemans en sinds 1984 Hoofdtrainer van Tennisvereniging de Lobbelaer. Sinds 1 oktober 2018 ben ik onder naam Martin Vloemans Tennis Opleiding (MVTO) voor mezelf begonnen en verzorg ik nog steeds de tennis trainingen bij T.V. de Lobbelaer.

Daarnaast verzorg ik bij een aantal kleine verenigingen in de Gemeente Moerdijk de tennislessen. Ik ben een gediplomeerd en gecertificeerd tennistrainer en in het bezit van een A-B licentie. Tevens ben ik Tenniskids trainer bevoegd 1-2-3 certificaat en heb ik ervaring als rolstoel tennistrainer waarin ik een cursus heb gevolgd.

In mijn tijd als hoofdtrainer heb ik bijzonder veel ervaring opgedaan op hoog niveau met als grootste succes de promotie naar de eredivisie en het landskampioenschap voor gemengde tennisteams. Met spelers als Kiki Bertens, Jesse Huta-Galung, Bibiane Schoofs, Matwe Middelkoop etc. Naast hoofdtrainer ben ik in de periode 2000-2003 assistent Bondstrainer geweest in Oudenbosch en Bosschenhoofd.

,,Als tennisleraar ben ik het eerste aanspreekpunt en probeer ik de continuïteit en binding met de leden te versterken. Mijn motto is door enthousiasme, vakbekwaamheid passie en betrokkenheid een uitdagend en leerzaam les programma aan te bieden zodat iedereen jong en oud lang van dit mooie spelletje kan genieten.”