Binnen de vereniging worden diverse activiteiten georganiseerd voor de jeugd leden.

Er kan deelgenomen worden aan de competitie, familiedag, mini/maxi toernooi, schooltennis. Voor deze activiteiten wordt een uitnodiging gestuurd waarop kan worden ingeschreven.

Tevens wordt de jeugd de mogelijkheid geboden tennislessen te volgen (zomer en winter).
De trainingen worden verzorgd door Martin Vloemans (zie menu: vereniging, optie tennislessen). Er wordt op donderdag middag en zaterdag ochtend les gegeven. In samenspraak met de tennisleraar kunnen eventueel andere tijden worden afgesproken. Aanmelden voor tennislessen via secretariaat@tc-rally.nl.

MINI MAXI DAG

Jaarlijks wordt er voor de jeugd een Mini Maxi toernooi georganiseerd. In 2024 is dit voorlopig gepland op 7 juli. Hou deze datum vrij.