Lidmaatschap algemeen

Je kunt een proefpas aanvragen waarmee je een maand vrijblijvend kan tennissen op ons tennispark. Interesse? Stuur dan een mailtje naar secretariaat@tc-rally.nl. Wij sturen je een proefpasje, waarmee je kunt aantonen dat je ‘proeflid’ bent en dus vrijblijvend een aantal weken van de tennisbanen gebruik kan maken. Tip: op dinsdagavond is de mixavond en dan kan je altijd binnenlopen op het park.

Wil je na de proefperiode lid worden? Vul dan het Inschrijfformulier TC Rally 2023 in. Bij het inschrijfformulier vragen we wel om een recente foto mee te sturen voor de inschrijving bij de KNLTB.

Contributies

De jaarcontributie vanaf 1 januari 2024:

• € 100,00 voor senioren (vanaf 18 jaar) met 2 verplichte bardiensten + afdracht KNLTB (tarief 2024: € 20,00)
  • € 35,00 voor junioren (vanaf 10 jaar tot 18 jaar) + afdracht KNLTB (tarief 2024: € 20,00)
  • € 50,00 voor ondersteunende leden (dit zijn inactieve bondsleden)

De jaarcontributie wordt tot het einde van het jaar in rekening gebracht. Word je gedurende het kalenderjaar lid van de vereniging dan wordt de jaarcontributie voor de resterende maanden in rekening gebracht plus de afdracht KNLTB (dit bedrag wordt niet verminderd).

Indien iemand de ‘verplichte’ bardiensten niet draait, wordt er een toeslag van € 50,00 gerekend. De bardiensten worden ingepland aan het begin van het jaar en kunnen worden gedraaid op competitie-avonden, open toernooi en/of overige activiteiten georganiseerd door onze vereniging. Daarvoor kun je je voorkeur aangeven.

Opzeggen lidmaatschap

Het lidmaatschap loopt van 1 januari t/m 31 december. Het lidmaatschap wordt steeds stilzwijgend met één jaar verlengd! Mocht je, om wat voor reden dan ook, het lidmaatschap willen opzeggen, dan moet je dit schriftelijk op per mail doorgeven aan het secretariaat vóór 1 december van het lopende jaar.

De KNLTB is gestopt met het verstrekken van een ledenpas. ‘Oude’ leden hebben nog wel een KNLTB-pas, waarmee voorheen de banen konden worden afgehangen (gereserveerd). Meestal is afhangen niet nodig. Voor de speeltijd wordt het baanreglement gehanteerd en daarbij geldt: wie het eerst komt, het eerst maalt.

Toegang

De toegangspoort dient gesloten te zijn als er geen leden meer op het park zijn. Tegen betaling van een borg van € 12,50 kan je voor de toegangspoort 1 sleutel per gezin verkrijgen bij de penningmeester. Na beëindiging van het lidmaatschap lever je de sleutel weer in, waarna je de borg terug ontvangt.

Zomer Challenge

Speel je een teamsport en heb je een zomerstop en wil je toch graag fit blijven in de zomer? Of sport je vaak binnen en wil je in de zomer graag naar buiten? Dan dagen we jou en je vrienden uit voor de Zomer Challenge! De Zomer Challenge is een compact lidmaatschap voor jong en oud. Je kunt daarbij drie maanden vrij tennissen wanneer het jou uitkomt. Je kunt je individueel inschrijven of samen met je teamgenoten.

Contributie

De kosten voor een lidmaatschap voor 3 maanden bedragen € 35,00. Je bent dan lid in de maanden juli, augustus en september. Tijdens deze maanden kun je in principe altijd vrij tennissen. (Let op: in september start wel weer de najaarscompetitie en dan kan het zijn dat banen soms gereserveerd zijn voor de competitie.)

Naast de mogelijkheid om vrij te tennissen heb je ook de mogelijkheid om in te schrijven voor KNLTB toernooien in de zomermaanden.

Doe je ook mee?

Voor meer informatie neem je contact op met het secretariaat. Wil je direct aanmelden? Vul dan het inschrijfformulier in door op onderstaande link te klikken. Wij vragen wel een redelijk recente foto mee te sturen. Het hoeft geen pasfoto te zijn, als het gezicht maar herkenbaar is. Na het voldoen van het verschuldigde bedrag zal een zomerpas worden uitgegeven.

Aanmeldformulier Zomer Challenge

Alvast veel tennisplezier in de zomermaanden…. En oh ja, natuurlijk kun je altijd nog lid blijven na de zomerperiode door je lidmaatschap om te zetten in een vast lidmaatschap.

Tennislessen

Bij onze vereniging worden de tennislessen verzorgd door Martin Vloemans. Hij geeft training op donderdagmiddag en zaterdagochtend. In overleg kunnen eventuele andere dagen worden afgesproken. Voor het nemen van tennislessen dient men uiteraard lid te zijn van de tennisvereniging. Als je interesse hebt voor het afnemen van tennislessen, laat dit dan per mail weten aan secretariaat@tc-rally.nl. Het secretariaat zal dan contact opnemen met de tennisleraar.

Even kennismaken…

Ik ben Martin Vloemans en sinds 1984 Hoofdtrainer van Tennisvereniging de Lobbelaer. Sinds 1 oktober 2018 ben ik onder naam Martin Vloemans Tennis Opleiding (MVTO) voor mezelf begonnen en verzorg ik nog steeds de tennistrainingen bij T.V. de Lobbelaer.

Daarnaast verzorg ik bij een aantal kleine verenigingen in de Gemeente Moerdijk de tennislessen. Ik ben een gediplomeerd en gecertificeerd tennistrainer en in het bezit van een A-B licentie. Tevens ben ik Tenniskids trainer bevoegd 1-2-3 certificaat en heb ik ervaring als rolstoel tennistrainer waarin ik een cursus heb gevolgd.

In mijn tijd als hoofdtrainer heb ik bijzonder veel ervaring opgedaan op hoog niveau met als grootste succes de promotie naar de eredivisie en het landskampioenschap voor gemengde tennisteams. Met spelers als Kiki Bertens, Jesse Huta-Galung, Bibiane Schoofs, Matwe Middelkoop etc. Naast hoofdtrainer ben ik in de periode 2000-2003 assistent Bondstrainer geweest in Oudenbosch en Bosschenhoofd.

,,Als tennisleraar ben ik het eerste aanspreekpunt en probeer ik de continuïteit en binding met de leden te versterken. Mijn motto is door enthousiasme, vakbekwaamheid, passie en betrokkenheid een uitdagend en leerzaam lesprogramma aan te bieden, zodat iedereen jong en oud lang van dit mooie spelletje kan genieten.”