T.C. Rally is de tennisvereniging van Standdaarbuiten en is opgericht in 1973. Ons park ligt aan de Dr. Poelstraat direct naast de voetbalvelden. Wij hebben 3 banen ter beschikking; deze banen zijn voorzien van kunstgras en dus kan er het hele jaar door worden getennist. In de oude school is onze knusse kantine gevestigd die alle doordeweekse avonden,  behalve de vrijdagavond is geopend. Tijdens toernooien of andere activiteiten is de kantine uiteraard ook in de weekenden open. In het voor– en najaar wordt er een Open Toernooi georganiseerd en tussendoor zijn er nog diverse activiteiten die we organiseren voor onze leden. Ook zijn er diverse competitieteams in verschillende samenstellingen; deze competitiewedstrijden worden op verschillende dagen of avonden gespeeld.

We hebben een actieve jeugdcommissie die op speelse manier de tennissport benaderd.

Als lid van onze vereniging is er de mogelijkheid om tennisles op ons park te volgen. Deze lessen worden verzorgd door Martin Vloemans. Voor meer informatie over tennislessen kan contact worden opgenomen met het secretariaat (mail: secretariaat@tc-rally.nl).

Ook onze vereniging draait, net zoals andere verenigingen, op inzet van vrijwilligers. Ze zijn te vinden in een van de commissies of spannen zich op een andere manier in voor onze vereniging.

Vind je het leuk om eens kennis te maken met onze vereniging of de tennissport, kom dan eens  ’n kijkje nemen op ons park of neem contact op met iemand van het bestuur of een van de commissieleden.