Binnen de vereniging worden diverse activiteiten georganiseerd voor de senioren leden en onze jeugdleden.

Er kan deelgenomen worden aan het nieuwjaarstoernooi, voorjaars-, herfst- en wintercompetitie, Maxi/mini toernooi, open zomer- en herfsttoernooi en de ladies day.

• Inschrijven voor de competitie gaat via de competitieleider.
  • Inschrijven voor open toernooi; zie link onder het het kopje open toernooien op deze site.
  • Inschrijven voor de overige activiteiten via de technische- en/of jeugd commissie. Voor deze activiteiten wordt een uitnodiging gestuurd waar op staat vermeld hoe aangemeld kan worden.

Tijdens de Dorpsweek wordt er tevens een Dorpsweektoernooi  georganiseerd, waaraan (als groep) deelgenomen kan worden. Aan dit evenement kunnen zowel leden als niet leden deelnemen. Inschrijving verloopt via de oproep op Facebook.